טרנדים חדשים בשיפוץ דירה חדשה מקבלן – לחדש את ביתכם עם שיטות חדשות

דירה חדשה מקבלן היא החלום של אלפי זוגות צעירים בישראל שמחפשים את המחירים המתאימים כדי להתחיל את חייהם בצורה מכובדת. בזמן שרוב הצעירים ייאלצו להסתפק בדירות קיימות או להמשיך להתגורר בשכירות יהיו כאלו שאכן יגשימו את החלום וייכנסו לבית חדש ממש מהניילונים. אם חשבתם שדירה ישירות מהקבלן תתאים בדיוק לטעם האישי שלכם מבחינת העיצוב טעות מרה בידכם ואם תרצו להתאים את העיצוב והסגנון בביתכם כך שיתיישב במדויק עם הטעם האישי שלכם תצטרכו לבצע לא מעט שינויים.

אנחנו בחברת קיר ועץ מציעים לכם מגוון רחב של שינויים ושדרוגים שתוכלו לבצע בדירתכם ובגינתכם ולהפוך את הבית שתמיד חלמתם עליו לבית החלומות המציאותי שלכם.
בין היתר אנחנו מציעים לכם חיפוי קירות עם בריקים איכותיים ומרהיבים, רצפת פרקט חזקה ויפה וכמובן דקים בוהקים ואיתנים שיכולים להיות חלק בלתי נפרד מהגינה שלכם.
עיצוב הבית נמצא בידיים שלכם ובעזרת מספר החלטות ומספר תוספות תוכלו לעשות שינוי עצום בביתכם ומבית "רגיל" להפוך אותו לבית שכל אורח שיגיע לביתכם ולא יפסיק להתפעל ממנו, רצוי ומומלץ להפוך את הבית לבית חכם החל משלב השיפוץ..

טרנדים חדשים בשיפוץ, דירה חדשה מקבלן - בריק ועץ עושים בתים יפים
תמונה: בית פרטי מחופה בקיר בריקים

בריקים, דקים ופרקטים – למה ומדוע כדאי לכם לבחור בהם

כאשר החלטתם לבצע שינוי בביתכם ודאי קיבלתם אין ספור רעיונות ועצות כיצד לעשות זאת. אנחנו יודעים שחלק מהרעיונות אהבתם יותר וחלק פחות אבל יש דרכים לשנות שפשוט אי אפשר להגיד להן לא. בריקים למשל מעניקים לקיר בביתכם מראה אחר לגמרי ממה שהורגלתם עד כה, החיפוי בעזרת הבריקים מעניק לבית מראה קלאסי ומודרני במקביל והשינוי מורגש באופן מיידי. מדובר בשיטה חדשה יחסית לשדרוג את המראה של הבית אבל מי שכבר נחשף אליה יודע שמדובר בדרך מנצחת.

גם שזה נוגע לדקים בגינה או במרפסת אין בכלל ספק שמדובר בפתרון יצירתי ומרהיב שמקנה לגינה והמרפסת שלכם את המראה המושלם. הרכבת הדקים בדיוק מרבי הכרחית עבור המראה המושלם ואצלנו תוכלו לקבל עבודת גימור ברמה גבוהה וזה כמובן בשילוב החומרים המובחרים ביותר.

על הפרקטים כבר באמת שאין כמעט מה להוסיף כי כולם כבר מבינים כמה אור וכמה פאר הם מכניסים לתוך הבית. הברק שמגיע מהפרקט נותן תחושה קסומה למדי, תחושה שהגענו לבית יוקרתי ומפואר שפשוט עושה חשק להישאר בו כמה שיותר.

שיפוץ דירה – כל הדרכים לעשות זאת

בנוסף לבריקים בקירות, הדקים במרפסת או בגינה והפרקט ברצפה תוכלו לבצע גם עבודות שיפוץ אחרות שיטיבו בוודאי עם הבית או הדירה שלכם.
שיפוץ דירה לאחר קבלת המפתח מהקבלן היא תופעה שכיחה ומוכרת, לא תמיד אנחנו מרוצים לגמרי עם העיצוב בבית וזה בהחלט לגיטימי לשנות בהתאם למה שאנחנו רוצים.
בין היתר אתם יכולים לעשות עבודות טיח, עבודות גבס ואפילו הדבקת ריצוף שיכולים לעשות שינוי אדיר בביתכם ולגרום לדירה שלכם להיראות הרבה יותר מיוחדת והרבה יותר ייחודית מכל יתר הדירות בבניין.

למידע נוסף על איך בוחרים בריקים היכנסו לבלוג או פנו לחברת בריק ועץ בטלפון –
או בטופס יצירת קשר.

שתפו את הכתבה עם חברים!