מטבח חוץ שישדרג לכם את הדק

יש לכם חצר? התקנתם בה דק? כבר ביצעתם את הבחירות הנכונות והשלמתם את מירב המלאכה שתתרום לאיכות החיים שלכם ותאפשר לכם ליהנות מחצר מושלמת ומפנקת.
צעד נוסף שנדרש מכם להשלים הוא למקם מטבח חוץ שישתלב עם הדק הנפלא, וכך "גינת החלומות" תקרום עור וגידים ותהפוך מפנטזיה למציאות.

המטרה – חצר מעוצבת; האמצעים – דק ומטבח חוץ

רוצים לעצב חצר נהדרת שבה תוכלו להתפנק ולשהות לא מעט? כדי לממש את הפוטנציאל של כל גינה ו/או חצר (ואפילו גג, פנטהאוז או מרפסת גדולה) נדרשים שני אמצעים חשובים: האחד הוא דק עץ איכותי, ורצוי שיהיה מקורה; והשני – מטבח חוץ שישתלב עם הדק המעוצב.
רק כך תוכלו למצות באופן מיטבי את הפוטנציאל הטמון בקיומה של חצר, לשפר את איכות החיים שלכם, ובעיקר לשדרג את חווית האירוח. ישנו מגוון של מטבחי חוץ שמשפרים את חווית השימוש בחצר, והדרך לעיצוב הגינה מתחיל בבחינה מדוקדקת ובחירת המטבח שישתלב עם הדק.

דק למטבחי חוץ, דק עץ איכותי לגינה - בריק ועץ עושים בתים יפים

הדרך לבילוי ולאירוח בגינה המושלמת

לשילובו של דק בחצר ו/או בגינת הבית יתרונות רבים ומובהקים.
סגולותיו של הדק בולטים בהקשר העיצובי: דק מוסיף יופי, תורם לאווירה ומייפה את מראה החצר והגינה.
יתרונות נוספים של שילוב דק בגינה או בחצר בולטים, כמובן, גם בהקשר התפעולי-מעשי: דק עץ הוא קל לניקוי ולתחזוקה והוא הופך את השהייה בחצר לנעימה יותר ואף לנוחה יותר.
בהקשר זה של נוחות ושימוש בחצר, דק איכותי מהווה אמצעי מנצח, שהרי על דק איכותי – ודאי אם הוא מקורה – ניתן לשבת בכל ימות השנה וליהנות מהשהייה בחוץ בכל מזג אוויר.

דק איכותי זה נהדר, אבל זה לא מספיק

אז אכן, דק הוא אמצעי נהדר לשדרוג הגינה ולמיקסום ההנאה שאתם מפיקים ממנה, אולם יש אמצעי שישדרג אותה אפילו עוד יותר. כאשר מטבח חוץ נוסף לתמונה, הדק מקבל ערך מוסף, יתרונותיו מתעצמים והגינה הופכת מנעימה למושלמת. כדי ליצור חווית אירוח משובחת נחוץ דק טוב או מטבח חוץ איכותי, כששילובם של שני אלה יחד מהווה נוסחה מוצלחת במיוחד.

למה כל דק חייב מטבח חוץ?

  • בגלל העיצוב – לשילוב מטבח חוץ עם דק יש יתרון עיצובי עצום. מטבחי עץ לרוב עשויים עץ ונירוסטה, ולפיכך יכולים להתכתב עם הדק שעשוי מעץ, תוך יצירת קו עיצובי אחיד והרמוני שיתרום למראה החצר.
  • בגלל הנוחות – מטבח חוץ שמוצב על הדשא או על אדמה הוא פחות נגיש, יעיל, יפה ונוח. על מנת שתתאפשר גישה נוחה למטבח חוץ וכדי לבשל בו בהנאה, יש למקם את מטבח החוץ בסביבות הדק וכך גם ליהנות מיתרונותיו של הדק, ודאי אם הוא מקורה.
  • בגלל האווירה – מטבח חוץ המשתלב בדק תורם למראה הגינה ולאווירה שתשרור בה בעת האירוח. המארחים יוכלו להכין ולהגיש מטעמים לאורחיהם כשהם מצויים בסמוך אליהם, בלי להתרוצץ פנימה והחוצה ובלי לפספס שיחות חשובות ואינטראקציות חברתיות שמתקיימות במקביל.

למידע נוסף על איך בוחרים דקים היכנסו לבלוג או פנו לחברת בריק ועץ בטלפון –
או בטופס יצירת קשר.

שתפו את הכתבה עם חברים!