חיפוי אבן טבעית לקירות חוץ

מגוון רחב של בריקים ממתין לכם ב"בריק ועץ". אחד מן הסוגים האהובים על אנשים רבים הוא כמובן אבנים מתורבתות לחיפוי.
האמת היא, כי אבנים מתורבתות מתאימות באופן מיוחד עבור ריצוף חוץ אבן טבעית או חיפוי של קירות בין אם חיצוניים ובין אם פנימיים כאחד.
מלבד הנוכחות והאסתטיקה המרשימה של אבנים מסוגים שונים עבור חיפוי אבן לקירות חוץ, ניתן להתאים אותן אל הטעם האישי של כל לקוח ולקוח ובהתאם לעיצוב הכללי של כל המבנה בו מדובר.
לבנים מסוג אבנים מתורבתות ניחנות באופי ייחודי ועל כן אפשר לבחור בין אבנים בסגנון רטרו, אבנים מודרניות או אבנים בסגנון אירופאי.

חיפוי אבן לקירות חוץ, חיפוי אבן טבעית - בריק ועץ עושים בתים יפים
תמונה: חיפוי אבן טבעית

ייצור האבנים המתורבתות

הייצור של אבנים מתורבתות נוצר באמצעות שימוש בחומרים מיוחדים ומתאפשר כמובן בזכות טכנולוגיה מתקדמת ביותר. בניגוד ללבנים הרגילות, אבנים לחיפוי מיוצרות על בסיס גריסה עבור חיפוי אבן טבעית. לאחר הגריסה משתמשים המומחים של חברת "בריק ועץ" בדבקים ופולימרים על מנת לחבר את הגריסים וליצור אבן מתורבתת חדשה. בבואכם לבחור אבנים לחיפוי, קחו בחשבון שיקולים של מיקום, צורה וגודל האזור בו תבקשו להניח אותן.

חיפוי אבן לקירות חוץ – סוגי האבנים

ישנן אבנים מתורבתות במגוון צבעים וסגנונות אך בחירה מדויקת של אבנים מאפשרת בסופו של דבר יצירת מראה אחיד ומושלם. כיום נהוג להשתמש באבנים הללו לצורך חיפוי קירות בבניינים ובבתים פרטיים. ניתן לחפות בעזרת אבן לחיפוי קיר פנימי, או להעדיף חיפוי חיצוני בחצר. האבנים ידועות בתור חומר גלם עמיד ויציב ובחלק מהרשויות המקומיות ממליצים על אבנים עבור חיפוי אבן לקירות חוץ על מנת לשמור על חוסן המבנים.

תחזוקה ויתרונות

התחזוקה של בריקים איכותיים או אבנים לחיפוי באיכות גבוהה היא מינימלית.
כפי שניתן לראות מהצעות המחיר של חברת "בריק ועץ", ניתן להזמין אבנים לחיפוי וכך להוזיל את עלויות הבנייה. העבודה של חברת "בריק ועץ" מתבצעת באמצעים המתקדמים ביותר.
לא כדאי לוותר על חיפוי מקצועי, משום שרק עם חברת "בריק ועץ" תוכלו להיות בטוחים שהאבן לא תתנתק, שלא תהיה חדירה של רטיבות ושלא יהיו ליקויים תרמיים. נצלו את היתרונות הטבעיים של אבנים מתורבתות לחיפוי ותיהנו מבידוד מוחלט של הקיר.

למידע נוסף על איך בוחרים בריקים היכנסו לבלוג או פנו לחברת בריק ועץ בטלפון –
או בטופס יצירת קשר.

שתפו את הכתבה עם חברים!