כיצד ליצור שילוב מנצח של בריקים ודלתות פנים

בונים? משפצים? זה הזמן לדעת הכול על השילוב המנצח שבין בריקים לחיפוי לדלתות פנים. חיפוי בריקים הוא אחד מפתרונות החיפוי הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות. חיפוי זה מיושם כיום הן למטרת חיפוי קירות חוץ והן למטרת חיפוי קירות פנים בבתים פרטיים, בתי עסק, משרדים ודירות מגורים. יחד עם זאת, חיפוי בריקים מהווה פתרון עיצובי מרשים לצד עמידות וחוזקה בכל עונות השנה, מה שמקנה גם בידוד מפני חום וקור בסביבת המגורים. אחד מהיתרונות המובהקים של חיפוי בריקים בשטח המבנה או הדירה טמון בעובדה שכל סוגי הבריקים הקיימים יכולים להשתלב באופן הרמוני ומדויק בעיצוב הכללי של המבנה.

את סוגי הבריקים השונים מומלץ לבחור בין היתר בהתאם להיקף השטח המיועד לחיפוי, בהתאם למטרות החיפוי (פנים או חוץ) ובהתאם לעיצוב הכללי המועדף על דיירי המקום או בעלי המשרד ובית העסק.

בריק לטם, בריקים למטבח ולכל חלקי הבית - בריק ועץ עושים בתים יפים

השילוב המרענן בעולם עיצוב הפנים

אחד מהשילובים המרעננים והמרשימים ביותר בתחום עיצוב הפנים הינו שילוב נכון בין קירות פנים עם חיפוי בריקים לבין דלתות פנים דקורטיביות ומעוצבות.
שילוב זה מושג באמצעות תכנון מדוקדק של סוגי דלתות הפנים בהם בחרתן לבין סוגי בריקים השונים המיועדים לצרכי חיפוי הקירות.
גם כאן היתרון המובהק של קירות עם חיפוי בריקים, טמון בעבודה שהם יכולים להתאים לכל סוגי דלתות הפנים, בין אם מדובר בסוגי דלתות פנים פשוטות מעץ ובין אם מדובר בדלתות פנים מעוצבות המיוצרות משילוב חומרים.

חיפוי קירות פנים ודלתות פנים

התקנת דלתות פנים בבתים בהם ישנם חיפויי קיר, מומלץ לבצע לאחר השלמת הליכי החיפוי וזאת לצרכי בחירה מושכלת ונכונה של סוגי הדלתות ועיצובן לסוגי הבריקים בהם בחרתם לצרכי החיפוי.
סוגי הבריקים המותאמים ביותר לצרכי חיפוי קירות פנים כוללים בין היתר בריקים מפירוק הנקראים כך משום שהם שימשו בעברם לצרכי חיפוי של מבנים.
בריקים אלו מתאפיינים בעמידות גבוהה והם נחשבים לאחד מסוגי הבריקים האפנתיים והייחודיים כיום.
בריקים מפירוק מגיעים במגוון גוונים וצבעים היכולים להתאים כמעט לכל סוגי דלתות הפנים.
בריקים נוספים המיועדים לצרכי חיפוי קירות פנים כוללים את בריק ה-סיליקט המתאפיין בצבעים בהירים וניטרליים, ובריקים המיוצרים מאבן ה-צפחה המשמשת בין היתר לצרכי ריצוף פנים.
בריקים אלו מגיעים בגוונים בהירים וגווני אדמה המשרים אווירה חמימה בחלל המגורים.

את סוגי הבריקים השונים המיועדים לחיפוי קירות פנים, ניתן להתאים לכל סוגי דלתות הפנים המוצעות לכם כיום, לרבות, דלתות פנים מזכוכית (המיועדות בעיקר למשרדים וחללי עבודה), דלתות עץ מלא, דלתות פשוטות אותן ניתן לשדרג באמצעות ידיות דקורטיביות ועוד מגוון דלתות פנים.
את הבחירה הנכונה בין סוגי הבריקים לדלתות הפנים מומלץ לבצע באמצעות ייעוץ מקדים של מעצבי פנים ואנשי מקצוע המתמחים בשיווק ומכירה של סוגי בריקים שונים המיועדים למטרות חיפוי קירות פנים.

למידע נוסף על איך בוחרים בריקים היכנסו לבלוג או פנו לחברת בריק ועץ בטלפון –
או בטופס יצירת קשר.

שתפו את הכתבה עם חברים!