סוגי פרקט עץ

סוגי פרקט עץ, פרקט עץ לשיפוץ או לבית חדש - בריק ועץ עושים בתים יפים

ישנם סוגים רבים ושונים של רצפות עץ (פרקטים לחללים פנימיים או דקים לחללים חיצוניים), כל אחת עם מראה ותחושה ייחודיים משלה.
חלק מהסוגים הפופולריים ביותר של רצפות עץ כוללים:

ריצוף פרקט עץ מלא עשוי מחתיכות עץ מלא חתוכות מגזע עץ – רצפות עץ מלא עמידות מאוד וניתן לחדש אותן פעמים רבות, אך הן יכולות להיות יקרות יותר מסוגים אחרים של רצפות עץ.

ריצוף פרקט עץ מהונדס העשוי משכבה של פורניר עץ אמיתי מודבק למצע, כגון דיקט או MDF – רצפות עץ מהונדס זולות יותר מרצפות פרקט עץ מלא והן עמידות יותר בפני נזקי רטיבות, אך לא ניתן לחדש אותן כל כך הרבה פעמים.

ריצוף פרקט במבוק עשוי מעץ במבוק, סוג של עץ חזק ועמיד מאוד – רצפות במבוק הן בחירה טובה עבור אנשים שרוצים אפשרות ריצוף בר קיימא.

ריצוף פרקט למינציה עשוי ממספר שכבות של חומרים, כולל נייר, שרף ועץ  –  רצפות למינציה הן זולות מאוד וקלות להתקנה, אך הן אינן עמידות כמו רצפות עץ מוצקות או מהונדסות. קראו עוד על פרקט למינציה

ריצוף שעם עשוי משעם – חומר שנקצר מקליפת עצי אלון השעם. רצפות שעם עמידות במים באופן טבעי וסופגות רעשים, והן בחירה טובה לאנשים עם אלרגיות.

ריצוף פרקט הוא סוג של ריצוף עץ המורכב מחתיכות עץ קטנות המסודרות בדוגמא גיאומטרית, הן יכולות להיות מסודרות כמלבנים לרוחב ולאורך, או בצורה של פרקט פישבון, או בצורה של פרקט שברון, או בצורה של פרקטים מיוחדים.

 רצפות פרקט אלגנטיות מאוד ויכולות להוסיף מגע של יוקרה לכל חדר.

גלריית פרויקטים

בעת בחירת רצפת עץ, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

תקציב לרכישת פרקטים: ריצוף עץ יכול לנוע בין כמה מאות דולרים לכמה אלפי דולרים לרגל רבועה.
חשוב להגדיר תקציב לפני שאתה מתחיל קניות, כך שאתה לא לבזבז יותר מדי.

עמידות פרקט עץ : אם יש לכם ילדים קטנים או חיות מחמד, תרצו לבחור באופציית ריצוף עמיד שיכול לעמוד בפני בלאי.
תחזוקה: סוגים מסוימים של ריצוף עץ, כגון רצפות עץ מלא, דורשים תחזוקה רבה יותר מאחרים.
אם אין לכם זמן או אנרגיה לתחזק את הרצפות שלכם, ייתכן שתרצו לבחור באפשרות עם תחזוקה נמוכה.

סגנון פרקט עץ: ריצוף עץ יכול להיות בחירה ורסטילית שיכולה להשלים כל סגנון של עיצוב הבית. כאשר בוחרים רצפת עץ, חשוב לקחת בחשבון את הסגנון הכללי של הבית שלכם ולבחור רצפה שתשלים את הריהוט הקיים שלכם.

עם כל כך הרבה סוגים שונים של רצפות עץ לבחירה, אין ספק שתמצאו אצלינו בחנות בריק ועץ את הפרקט המושלם לביתכם.

גלריית תמונות פרקטים

שתפו את הכתבה עם חברים!