פרקט עץ מלא יתרונות וחסרונות

פרקט עץ מלא יתרונות וחסרונות‎‎ - בריק ועץ עושים בתים יפים
תמונה: פרקט עץ מלא

פרקט עץ מלא יתרונות וחסרונות‎‎ – כל מה שרציתם לדעת במדריך מיוחד.
השימוש בפרקטי עץ נחשב לאחד השכיחים בעולם ומעניק לכל חלל באשר הוא שדרוג ויזואלי, בתוספת לאווירה חמימה ואינטימית המשתלבת במרחב בהרמוניה.

פרקט עץ מלא יתרונות

ברמה הוויזואלית ניתן לבחור כיום פרקטי עץ מלא במגוון תצורות וטקסטורות עיצוביות שונות, תוך התאמה מלאה להעדפות אישיות או סגנון מיוחד.
באותה נשימה, מדובר גם במרכיב פרקטי בעל חשיבות עליונה לריצוף, שכן הוא נוח לתחזוקה וניקיון והינו בעל עמידות גבוהה למשך שנים ארוכות.

סיבות אלו ועוד מעניקות לפרקטי עץ מלא עדיפות במרחבים שונים, כדוגמת משרדים ובתי עסק אקסקלוסיביים (בתי מלון, משרדי מכירות) וכלה בבתים פרטיים, דירות יוקרה ווילות למיניהן.

יצוין כי פרקטים מסוג עץ מלא ניתנים להתקנה נוחה באמצעות שיטת הדבקה, עובדה שמונעת מראש אפשרות לרעשים או חריקות, תוך הקניית שקט לכל הנוכחים בחלל.
בנוסף, רצפת הפרקט מבודדת מפני חום או קור, ומעניקה גמישות יחסית לשינויים במידת הצורך, לרבות מרקמים וצבעים אחרים.

פרקט עץ מלא – חסרונות

על אף המרכיב היוקרתי שמצליח פרקט עץ מלא לשדר, הוא טומן בחובו גם מספר חסרונות עליהם יש לתת את הדעת, בטרם בוחרים בו עבור חלל כזה או אחר.

אחד החסרונות הבולטים כולל מגע של הפרקט עם מים, כך שבמקרה חלילה של הצפה, פיצוץ בצנרת או כל הצטברות אחרת של נוזלים יחד עם המשטח, הרי שהם עלולים לפגוע קשות בפרקט עד לכדי צורך להחליפו מחדש.

מגרעות נוספות שעשויות להתרחש כתוצאה מפרקטי עץ מלא הן עלויות גבוהות בהשוואה לפרקטים מסוגים אחרים, כמו גם רגישות מפני כתמים או שריטות.
אגב, אם הנכם מחזיקים בכלב או חתול בבית, דעו כי ריצוף פרקטי מעץ מלא הוא לא ממש המשטח האהוב עליהם, בלשון המעטה.

מתלבטים לגבי בחירה בפרקט עץ מלא?
צוות המומחים של חברת "בריק ועץ" ישמח לעמוד לרשותכם עם כל שאלה ולהתאים עבורכם את הפרקט האופטימלי עבור כל חלל, תוך שימת דגש על מרכיבים פונקציונליים ועיצוביים כאחד – צרו איתנו קשר

שתפו את הכתבה עם חברים!