ריצוף חוץ לגינה או למרפסת

ריצוף חוץ לגינה ולמרפסת, שמירה על עמידות ובטיחות היא מרכיב חיוני - בריק ועץ
תמונה: אריחי ריצוף חוץ

בין אם אתם עומדים בפני רכישת בית חדש או חושבים לשפץ את חלקו החיצוני של בית קיים, האלמנט העומד בבסיסו של העיצוב כולל השקעה בריצוף. שמירה על עמידות ובטיחות הריצוף לאורך זמן היא מרכיב חיוני שעתיד לשרת אתכם למשך שנים ארוכות

ריצוף חלקו החיצוני של הבית איננו עניין של מה בכך וראוי להשקיע בו מחשבה, שכן ריצוף טוב ואיכותי צריך להחזיק מעמד לאורך זמן ולא להתבלות או להישבר בקלות. 

במאמר שלפניכם נתמקד בכמה פרמטרים מרכזיים, שעתידים לסייע לכם לבחור ריצוף חוץ לגינה או למרפס. ראשית, ריצוף שכזה נדרש להיות בעל עמידות בפני פגעי מזג אוויר כגון חום, קור, יובש או לחות ורטיבות וכמובן אבק או לכלוך הנמצאים בחוץ באופן טבעי.
 לא פחות חשוב מכך הוא עניין הבטיחות: ריצוף בטיחותי יאפשר תנועה בטוחה על גבו, שתפחית למשל את הסיכוי להחלקה כאשר הוא מכוסה במים, בוץ או שמנים.

לאחר שמבינים את חשיבות איכותו של הריצוף, ישנם שלושה אלמנטים נוספים שחשוב לשים עליהם דגש: נוחות, פונקציונאליות ונראות. סדר העדיפות בין האלמנטים הללו משתנה מלקוח ללקוח על פי צרכיו וטעמו. כל אחד מהם חשוב בפני עצמו ובו זמנית תלוי גם בשני האלמנטים הנוספים.

גינה או מרפסת?

ההבדל העיקרי בין ריצוף גינה לעומת ריצוף מרפסת, הוא שבגינה בדרך כלל ישנה אדמה שלא ניתן לרצף עליה ישירות.
לכן, רוב הסיכויים שתצטרכו להכין תשתית שתהווה בסיס לריצוף.
במרפסות על פי רוב לא יהיה צריך לעשות זאת. כ
מו כן, מרפסת ממשיכה בדרך כלל חלל מסוים בבית (כמו סלון למשל) ולכן הריצוף בה יכול להיות תלוי מבחינה עיצובית בריצוף הקיים כבר בחלל המוביל אליה.

בריק ועץ – עיצוב בבטון, זה אנחנו

אנחנו בחברת "בריק ועץ", נשמח להציע לכם סוגים שונים של ריצוף חוץ לגינה או למרפסת.
אנחנו עובדים עם חומרי גלם איכותיים המיובאים באופן ישיר לכל לקוח. 
אנשי הצוות שלנו בהם אדריכל ומעצבת פנים ישמחו לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם שירות מקצועי ואישי משלב המחשבה בתחילת התהליך ועד לגמר הבנייה.

נשמח להעניק לכם ייעוץ ראשוני ללא עלות.

קראו גם, חשיבות קיר בריקים בגינה ⇐

שתפו את הכתבה עם חברים!