עבודות עץ בצפון

בריק ועץ מתמחים במגוון רחב של עבודות עץ בצפון הארץ חיפה קריות, חברתנו הנה מהחברות הבולטות בתחום, אנו עובדים עם מיטב החברות והעסקים ומבצעים פרויקטים בקנה מידה גדול וקטן כאחד.

חברתנו עובדת עם מיטב ספקי העץ בעולם ובארץ על מנת לספק לקהל לקוחותינו את החומרים והעצים האיכותיים ביותר, אנו לא מתפשרים על איכות החומרים של הדקים והפרקטים שלנו, תוכלו למצוא אצלנו פרקט עץ אלון, עץ איפאה, עץ קמרו ועוד.

עבודות העץ שאנו מבצעים כוללות התקנת דקים פרקטים ועוד.

עבודות עץ בצפון של בריק ועץ – פרקטים

פרקטים יכולים לשנות את המראה של הבית והמשרד מקצה לקצה, הם מאפשרים לכל אחד לחוות את האווירה הביתית החמימה ולהתרשם לטובה מהנראות הדקורטיבית היוקרתית אותה העץ משווה לרצפה או לקירות.

חלק מאותן עבודות עץ בצפון היא התקנה מקצועית של סוגים שונים של פרקטים.
יש לקחת בחשבון שכיום יש סוגים שונים של פרקטים, אם מדובר על פרקטים סינתטיים איכותיים, פרקטים תלת שכבתיים ופרקטים מעץ מלא.

רמת המחיר משתנה בהתאם לסוג הפרקט, לאחוזי העץ בו ולאיכות שלו. תמיד יש לוודא שהחברה שמציעה פרקטים מסוגים שונים והתקנה מקצועית מאחסנת אותם במחסנים בהם הלחות נמוכה מאוד והתנאים מתאימים לשימור של העץ. בנוסף, יש לוודא שניתנת לכם אחריות על הפרקט אותו אתם רוכשים.

עבודות עץ בצפון של בריק ועץ – פרקטים

חברת לעבודות עץ שנחשבת לחברה מקצועית בדרך כלל זכתה למוניטין מוצלח משום האיכות הגבוהה של העצים אותם היא מציע ללקוחותיה, משום הסוגים הרבים ומשום הצטיינות בעבודות עץ ברמת אמנות.

חלק מאותן עבודות עץ בצפון כוללות גם בניית סוגים שונים של דקים, בחירה של פרקטים שמתאימים לדפוס השימוש של האנשים באותו מבנה והתקנה של בריקים שמשרים את אותה אווירה מיוחדת ומרשימה בה מעוניינים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים אודות עבודות עץ בצפון? התקשרו 073-7783083 ואחד מהמומחים של חברת בריק ועץ ישמחו לענות לכם על כל שאלה.

למידע נוסף על איך בוחרים דקים ופרקטים היכנסו לבלוג או פנו לחברת בריק ועץ בטלפון –
או בטופס יצירת קשר.

שתפו את הכתבה עם חברים!