פרקט בגימור שמן או פרקט בגימור לכה? יתרונות וחסרונות

אז אחרי שהצלחתם לבחור בין כל סוגי הפרקט, מהו הפרקט המועדף עליכם, יש עוד החלטה אותה אתם צריכים לקבל – האם להזמין פרקט בגימור שמן או פרקט בגימור לכה?
ההחלטה תתבסס ברוב המקרים על טעם אישי, יש כאלו אשר מעדיפים את המראה המבריק אשר מאפיין את גימור הלכה לבין מראה המט אשר מאפיין את גימור השמן.

פרקט בגימור שמן, פרקטים יתרונות וחסרונות - בריק ועץ
תמונה: פרקטים יתרונות וחסרונות

פרקט בגימור שמן

היתרון המרכזי של פרקט בגימור שמן, הוא שהשמן נספג בעץ ואינו משנה את צבעו – כך שתוכלו להמשיך וליהנות מהצבע הטבעי, המרשים והיפה של העץ.
כאשר מדובר בפרקט בגימור שמן, ניתן לבצע פעולות תחזוקה של הפרקט כל תקופת זמן קצרה ולאורך זמן, מבלי לחשוש שפעולה זו תפגע בפרקט.
החיסרון של גימור שמן, יכול להשתנות בהתאם לסוג השמן בו נעשה שימוש לצורך המטרה – יש שמנים אשר נחשבים לאיכותיים יותר ולכן, בכוחם להגן בצורה טובה יותר על הפרקט ושמנים אשר נחשבים לפחות איכותיים ולכן, פחות מומלץ להשתמש בהם לצורך המטרה.

פרקט בגימור לכה

היתרון המשמעותי של פרקט בגימור לכה, טמון בעובדה שיש סוגים שונים של לכה, אשר כל אחד מהם יכול לקנות לפרקט מראה קצת שונה: יש לכה מבריקה, לכה בעלת מראה מט, לכה אשר בכוחה ליצור מראה מחוספס וכיוצא בזה.
יתרונה המרכזי של לכה איכותית אשר נמרחת במספר שכבות, טמון ביכולת שלה למנוע כתמים ושריטות על גבי הפרקט.
החיסרון המרכזי של פרקט בגימור לכה נעוץ בעובדה שחידוש מראה הפרקט יהיה מורכב יותר ויצריך איש מקצוע. 

כאמור, גם לפרקט בגימור שמן וגם לפרקט בגימור לכה יש יתרונות וחסרונות, כאשר בטרם הבחירה, חשוב להכיר אותם לעומק בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה.

למידע נוסף על פרקטים היכנסו לבלוג או פנו לחברת בריק ועץ בטלפון –  073-7783083
או בטופס יצירת קשר.

שתפו את הכתבה עם חברים!