פרקט גושני

פרקט גושני עץ מלא, פרקט עץ מלא איכותי במראה כפרי - בריק ועץ
תמונה: פרקט גושני

פרקט גושני עץ מלא איכותי במראה כפרי הוא אחד מסוגי הפרקטים האיכותיים ביותר העומדים לרשותכם באולמות התצוגה המהודרים של חברת בריק ועץ.
מדוע בחרה החברה לשלב דווקא פרקט גושני עץ מלא איכותי במראה כפרי בפריטי חיפוי הרצפות המובחרים והאיכותיים שהיא מייבאת ומשווקת בישראל?
זאת, כי אין כל ספק כי פרקט מסוג זה משתלב בהצלחה בלא מעט חללים בבית ומקנה להם את האווירה היוקרתית, אולם יחד עם זאת חמימה, שאותה אנחנו שואפים להשיג.

מדוע דווקא פרקט גושני עץ מלא איכותי במראה כפרי?

פרקט גושני עץ מלא איכותי במראה כפרי של בריק ועץ הוא פרקט אשר מורכב מקורות עץ לא מעובדת אמתיות ולכן, המראה המתקבל הוא טבעי, פראי במקצת וכפרי.
פרקטי העץ הגושני מגיעים כשהם עשויים מקשה אחת, וזאת, בשונה מסוגי הפרקטים האחרים שלוחותיהם עשויים שכבות.
כל לוח עץ מלא המרכיב את הפרקט מגיעה כיחידה אחת המונחת באופן מנוסה ומקצועי וממוסמרת למקומו.
לאחר הנחתו עובר הפרקט הגושני תהליך ליטוש באמצעות מכונת ליטוש (המכונה בשם המקצועי באפר).
העץ המלוטש נמשח בשמן או מצופה בלכה, בהתאם להעדפת הלקוח. סוגי העץ הפופולאריים המשמשים לייצור פרקט גושני עץ מלא איכותי במראה כפרי הם עץ האלון ועץ הדובדבן, המעניקים לפרקט הטבעי את צבעם הייחודי ויוצא הדופן.

חשוב לדעת

התקנתו של פרקט גושני מצריכה היכרות מעמיקה עם תחום הפרקטים אף ניסיון בתחום, על מנת להשיג את ההתקנה האחידה וההרמונית ביותר שניתן להפיק מהפרקט הייחודי הזה.
החברה מתמחה בהתקנת פרקטי עץ גושני, הן מאחר וחומרי הגלם שאיתם אנחנו עובדים נבחרים בקפידה ועומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום, והן מאחר ואנשי צוות השטח שלנו הינם אנשי המקצוע המתמחים בהתקנות ייחודיות מורכבות במיוחד.

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על פרקט עץ >

קראו גם על פרקט פישבון >

שתפו את הכתבה עם חברים!